Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2801
php-fusion-7-01-02 2791
junglebook 2776
Disney2 2762
Disney1 2680
mickey-pluto. 2672
danish_locales_v7_1 2393
Opgraderingspakke v... 2366
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images

statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i November
07.11 esig (61)
08.11 coldice (29)
14.11 Scorpion4Life (47)
15.11 DJ Tidzse (30)
17.11 ekate7 (49)
19.11 Kimse (64)
20.11 Brusher (49)
20.11 FogWelt (49)
24.11 SiteMaster (53)
26.11 kiko2611 (59)
26.11 kiko26 (59)
28.11 Micke Tyson (56)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"SUPER SIDE

Jeg undrer mig bare over at jeg ikke har stødt på den før...... Dumme mig."

Teamtwilight
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Lave gæstebog om til mindeside
kalun107
Jeg har jo siden hundogejer.dk og fik en ide i dag, da jeg har aflivet min kat pga kræft og ville gerne mindes hende, og søgte så lidt rundt og fandt ud af der ikke var en mindeside for dyr, derfor tænkte jeg på om man kunne lave en mindeside på hjemmesiden, så folk kunne gå ind og mindes deres dyr og tænde et lys, og det eneste jeg kan få til at passe ind til formålet var at lave en gæstebog om til en mindeside, ville dette kunne lade sig gøre?
Nybegynderen Mig

Web
Skrevet d. 22-11-2024 18:56
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x

IP: localhost  
assensvej
Der er den her er lige ved at fin pudse den Smile http://www.faabor...t_book.php
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png

kalun107
Den er jo perfekt, lige sådan en jeg ledte efter Smile Siger du til når jeg må bruge den Smile
Nybegynderen Mig

Web
assensvej
skal jeg nok Smile skal lige i byen i aften så i løbet af lørdag tro jeg den er klar
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Tutsi
Dejligt at se dig igen Karoline Smile

Hilsen Ellen

"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"

kalun107
Tusind tak Assensvej Smile

Og mange gange i lige måde Ellen Smile
Nybegynderen Mig

Web
assensvej
Så skulle den være klar til dig Smile

skulle du løbe ind i problemmer skal jeg prøve at hjælp dig
assensvej tilknyttede følgende billede:fil:
guest_book_2.zip [92.85kB / 1142 Downloads]

Ekspert.

kalun107
Bliver lige nød til at spørge hvilke program jeg skal bruge til at at pakke det ug og lægge det ind på min hjemmesiden, min pc er død, så er på en låne en og der er bare intet på den Smile Og så lige en hurtig forklaring på hvordan jeg lægger den ind, er ikke så god til det Smile
Nybegynderen Mig

Web
assensvej
er det ikke dig der har hundogejer.dk for så kan jeg godt lægge det ind for dig så skal du bare selv slå den til på din side Smile

Ekspert.

kalun107
Jo det er mig der har hund og ejer og det ville være en kæmpe hjælp, så skal jeg bare vide hvor jeg skal slå det til henne Smile
Nybegynderen Mig

Web
assensvej
Den er lagt ind du skal slå den til inde i infusioner Smile og der vil så komme et link ude i menuen Smile

Ekspert.

kalun107
Er det den der hedder Geustbook ? Så er den installeret, kan man så omdøbe den og skrive mindeside og skrive skrive inden under siden at her kan man mindes sine dyr Smile
Nybegynderen Mig

Web
assensvej
den skulle være omdøbt Smile prøver lige at tage et kig ind til dig

Ekspert.

kalun107
Fandt ud af og omdøbe den Smile
Men der hvor der står [ Add Guestbook Message ] kunne man ikke lave det om og skrive Tænd et lys for dit dyr? Smile

Og liiige TUSIND tak Smile
Nybegynderen Mig

Web
assensvej
Det ser ud til at den virker Smile

Ekspert.

kalun107
Hvor kan jeg omdøbe så der ikke står [ Add Guestbook Message ] ? Men tænd et lys for dit dyr? Så er det bare perfekt og ja hvad kan jeg sige, man kan altid regne med hjælp herinde, derfor jeg kun holder mig til denne side Smile
Nybegynderen Mig

Web
assensvej
Har lige rette det for dig :)

Det vil du kunne i Locale Danish.php

Download kildekode  Kode
$locale['gb_112'] =

Ekspert.

kalun107
Tusind tak Smile
Er det så også derinde man retter teksten i bjælken, hvor der står Received Guestbook Messages ?

Ih føler mig besværlig Frown
Nybegynderen Mig

Web
assensvej
jep der tro jeg du skal rette i den englesk.php Smile

Ekspert.

kalun107
Okay prøver lige Smile
Nybegynderen Mig

Web
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp til at lave en side om murer priser? Kravlegården på Assensvej 4 31-10-2011 23:16
Lave en form om Kravlegården på Assensvej 3 26-06-2011 16:00
Kan man lave dette om til et elment? Kravlegården på Assensvej 8 12-06-2011 13:06
lave fouem om på forsiden Infusioner /7.01 3 08-11-2010 20:19
søger hjælp til og lave et tema Generel debat - PHP-Fusion v7 2 13-06-2010 21:43