Fejl på hjemmeside
|
assensvej |
Lagt på d. 04-04-2010 22:19
|
Superadministrator
Antal indlæg: 1735
|
Hummm lyder mærketligt bliver der arbejdet på side (database)
ellers må vi lige vente og se hvad Tutsi siger
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet d. 22-11-2024 20:01
|
Reklame Agent
Antal indlæg: n^x
|
|
IP: localhost |
|
|
kalun107 |
Lagt på d. 04-04-2010 22:21
|
Medlem
Antal indlæg: 139
|
Nej ikke hvad jeg ved af, tror de er færdig med at rode med siden.
Ja vi må lige se hvad hun siger
Nybegynderen
|
|
|
|
|
|
ManHunterZ |
Lagt på d. 05-04-2010 00:14
|
Lidt øvet
Antal indlæg: 22
|
Hej
Jeg er igang med at kigge på den - men har intet lavet på den endnu, så den fejl du har fået - ved jeg ikke hvordan er opstået !!
Har lige hentet hele din side ned - for at uploade den på min egen server, for at se om det evt. skulle være servage eller din konto der er noget galt med.
Én anden ting som jeg har 'snakket' / talt med Tutsi om på Skype - det er at vi kan ikke forstå størrelsen på din konto !!!
Jeg har selv 3 domæner / konti hos Servage - og de er alle som standard på 750 Gb - men din den er KUN på 1 GB.
Nu har jeg læst alle de Ticket igennem som er foregået mellem dig og Servage - og kan se at alt stadig ikke er flyttet over til Servage fra One.com - Har snakket med Tutsi om det i dag - ved ikke om hun har kontaktet dig endnu omkring det problem - eller om det er Kenneth (assensvej) vi skal have fat på i stedet.
Men jeg skal nok prøve at gå den igennem i morgen mandag.
Lige en sidste ting - jeg har pt ingen problemer med at logge ind på din side - og den er stadig ikke kommet med nogen fejl meddelser til mig.
Claus (Manhunterz)
Arbejde er vanedannende - Det skulle være på Recept.
|
|
|
|
|
|
kalun107 |
Lagt på d. 05-04-2010 09:39
|
Medlem
|
Ang. at alt ikke er flyttet over fra one.com, så vidste jeg det ikke, troede det hele var med ovre, det var servage der skulle flytte det.
Ved ikke om assensvej kan hjælpe der, med at flytte det sidste, for det kan vel godt skabe problemer, hvis noget ligger hos one.com?
Jeg kan godt komme ind på siden her til morgen, uden problemer, så det må næsten være ved servage at problemet ligger.
Forstår heller ikke at jeg kun har 1 GB, det er jo ikke meget, men er helt ny i det her, så ved slet ikke hvordan og hvor ledes, det skal være.
Jeg sætter virkelig stor pris på jeres hjælp, da hjemmesiden betyder rigtig meget for mig, da det at hjælpe dyr, er en stor del af mit liv.
Nybegynderen
|
|
|
|
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 05-04-2010 10:38
|
Superadministrator
Antal indlæg: 2409
|
Vi kan se det er servage der har flyttet det hele for dig, Kenneth flyttede "kun" databasen. Men om der virkelig er noget der ikke er flyttet eller ej, vil Claus finde ud af, når de åbner den danske support igen i morgen. Men du kan være helt sikker på, at den kommer til at køre 100% .
Jeg synes det er kanon, at du hjælper dyr, det er der desværre alt for mange der ikke gør.
"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
|
|
|
|
|
|
assensvej |
Lagt på d. 05-04-2010 11:08
|
Superadministrator
Antal indlæg: 1735
|
Morgen
alt er flytte to gang fra hundesiden jeg har hele server på min extern og databasen er flytte også jeg kan ikke se der skulle være mere at komme efter på one.com
men med hensyn til plads på servage ser det lidt mærketligt ud man skulle skrive til dem på supporten englesk der er 24/7 support.
her kan man med fordel bruge google oversæt
Databasen (hundogejer_dk) på webhotel kan godt slettes det var en jeg oprette som backup dengang
på server kan man slette denne her mappe (nyhund)
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
|
|
|
|
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 05-04-2010 12:23
|
Superadministrator
|
Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er ved Servage fejlen er. Databasen og filerne er flyttet helt korrekt, og de peger de rigtige steder hen. Om der ligger en ekstra database og en ekstra mappe i filerne kan vist ikke betyde så meget. Men Servage har sikkert en logisk forklaring på, hvorfor din plads er betydelig mindre end normalt. De må jo selv ha tildelt dig det, det har hver du, Kenneth eller andre haft indflydelse på.
|
|
|
|
|
|
kalun107 |
Lagt på d. 05-04-2010 13:58
|
Medlem
|
Hvor er i altså bare super herinde, alt den hjælp, jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden jer
Ved ikke hvorfor jeg har så lidt plads, men det kan være mig der har bestilt for lidt, men så må vi se på det.
Jeg vil ikke pille ved noget før i har set på det, for tror jeg kan lave mere skade end gavn
Nybegynderen
|
|
|
|
|
|
ManHunterZ |
Lagt på d. 05-04-2010 22:45
|
Lidt øvet
Antal indlæg: 22
|
Hej,
Nu har jeg siddet og kigget en del på den i dag - og så vidt jeg umiddelbart kan se - så er der ikke de store fejl på den.
Ang. det med pladsen hos Servage - så har det undret mig en del,
og hvorfor Tutsi skriver at jeg først kontakter dem i morgen tirsdag - det er pga. jeg har et rimligt forhold til de 2 danske supporter der sidder hos dem, og derfor vil jeg helst ikke blande andre ind i det.
Ang. med selve Kontrol panelet - så er det MEGET anderledes end det jeg har på mine 3 host hos dem . og i sær det med størrelsen !!!
Men en anden ting som jeg også har snakket med Tutsi om - det er den meddelse jeg får når jeg kigger på DNS indstillingerne - De undre mig totalt
Med denne option kan du flytte domænet helt over til Servage. Efter transferen vil du ikke længere betale domæneafgifter til din nuværende registrar, men til os. Vores pris for domænet ligger ved DKK 236.81 / år, inkluderet transfer-gebyr.
Men alt det vil jeg lige gå igennem med den danske support i morgen.
Jeg hentede hele siden ned i går til mig selv - og smed den op på en af mine egne servere - og har nu testet den igennem for fejl,
Og det ser umiddelbart ud til at den er fejlfri - Loading af siden fejler heller ikke noget når den ligger på min egen server - under 1 sek om at loade - så det er godt nok - altså i forhold til hvor lang tid den er om at indlæse på det ordinære domæne -
Men det skal jeg også nok prøve at få styr på i morgen.
Hold da op - det blev en længere smøre.
Forsat god aften til alle.
Arbejde er vanedannende - Det skulle være på Recept.
|
|
|
|
|
|
kalun107 |
Lagt på d. 05-04-2010 23:09
|
Medlem
|
Jeg har betalt for det hele, så forstår det slet ikke, men vi må se hvad de siger i morgen.
Og undskyld at jeg først kommer på nu, men min pc har været hacket, så måtte have skiftet alt ud på den, måske det også har noget at sige?
Under 1 sekund er godt nok hurtigt.
Tusind tak for di hjælp, sætter stor pris på den, for er ikke så god til det og er meget glad for alt den hjælp jeg får at jer, tusind tusind tak
Nybegynderen
|
|
|
|
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 06-04-2010 00:03
|
Superadministrator
|
Det kan ha noget med fejlene at gøre, for vi oplever jo ingen fejl på din side. Så læg mærke til, om de stadig kommer
|
|
|
|
|
|
kalun107 |
Lagt på d. 06-04-2010 16:59
|
Medlem
|
Har ikke oplevet nogen fejl i dag, så håber at jeg er kommet uden om det, ved at skifte harddiske mm, for alt var ødelagt
Nybegynderen
|
|
|
|
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 06-04-2010 17:31
|
Superadministrator
|
Øv hvor surt, men det er desværre hvad der sker. Man skal passe meget på.
|
|
|
|
|