"Først da jeg så denne her side tænkte jeg ved mig selv: "Det er et spild af serverplads" Men efter jeg oprettede mig som bruger må jeg sige: "WOW den styre!!"
Jeg har et problem med min brugeroprettet side som skal vise youtube film.
Når jeg åbner det side som er blank til at starte med trykker jeg på insæt film.... også kommer den osse frem på siden indtil jeg vil gemme siden så forsvinder den.
Nogen der har en ide om hvad der er galt, den forsvinder osse hvis jeg bare vil se siden inden man gemmer og trykker admin password ind osv.
Nej det er ikke sådan det skal være for det har jeg allerede med youtube bbcode.
Men hvis du kigger på www.rcv.dk og trykker på rcv video kan du se hvordan det skal være
ja tinymce er slået til det bruger jeg meget og synes det er nemmere at få til at virke.
Jeg smider dig en pm med det samme.
Lige et andet spørgsmål jeg synes at have set et program herinde til at lave temaer med kunne du smide link til det for jeg kan ikke finde den tråd nu.
Lige et andet spørgsmål jeg synes at have set et program herinde til at lave temaer med kunne du smide link til det for jeg kan ikke finde den tråd nu.
humm det mener jeg nu ikke at jeg har men kigger lige siden igemmen
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
Jeg kender ikke noget program der kan lave themaer i php fusion. Der findes et til Joomla, er det ikke det du forveksler?
Jeg forstår ikke helt fra dit problem med youtube filerne er? Jeg har selv lige lavet en side, hvor der er sat youtube ind med mediaplayer ikonet i tinymce. Og det virker fint.
Hvis du i brugeroprettede sider i tinymce bruger den lille filmstrimmel til at ligge mediafiler ind, burde det virker.
Du sætter et LINK fra YouTube som dette eksempel http://www.youtube.com/v/0hncld2aQEU&feature ind i url adressen i den boks der kommer op når du klikker på filmstrimlen. Typen skal være Media Player. Så prøv og klik Opdater, så skulle filmen være der. Når du så går ud og klikker på linket der kommer frem når du gemme, skal den meget gerne være der.