Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2801
php-fusion-7-01-02 2791
junglebook 2776
Disney2 2762
Disney1 2680
mickey-pluto. 2672
danish_locales_v7_1 2393
Opgraderingspakke v... 2366
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images

statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i November
07.11 esig (61)
08.11 coldice (29)
14.11 Scorpion4Life (47)
15.11 DJ Tidzse (30)
17.11 ekate7 (49)
19.11 Kimse (64)
20.11 Brusher (49)
20.11 FogWelt (49)
24.11 SiteMaster (53)
26.11 kiko2611 (59)
26.11 kiko26 (59)
28.11 Micke Tyson (56)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"Først da jeg så denne her side tænkte jeg ved mig selv: "Det er et spild af serverplads" Men efter jeg oprettede mig som bruger må jeg sige: "WOW den styre!!"

Har i det også på samme måde?..."

HeavyThunder
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Tiny mce problemmer med film på brugeroprettet side
supfatal
Jeg har et problem med min brugeroprettet side som skal vise youtube film.
Når jeg åbner det side som er blank til at starte med trykker jeg på insæt film.... også kommer den osse frem på siden indtil jeg vil gemme siden så forsvinder den.
Nogen der har en ide om hvad der er galt, den forsvinder osse hvis jeg bare vil se siden inden man gemmer og trykker admin password ind osv.

Skrevet d. 22-11-2024 19:50
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x

IP: localhost  
assensvej
Er det sådan her du mener http://www.assens...page_id=29

her har jeg lige lagt en af mine film ind i en brugeropretteside

ved at tage hele koden fra youtube

Download kildekode  Kode
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tz5IkxP6Chs?fs=1&amp;hl=da_DK"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tz5IkxP6Chs?fs=1&amp;hl=da_DK" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

men jeg bruger nu heller ikke Tiny mce :)

YouTube Video

Redigeret af assensvej d. 04-01-2011 21:22
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png

supfatal
Nej det er ikke sådan det skal være for det har jeg allerede med youtube bbcode.
Men hvis du kigger på www.rcv.dk og trykker på rcv video kan du se hvordan det skal være

assensvej
Det eneste jeg kan se der inde er Filmalbum hvis det ikke er det må du lige lægge et link

men her kan du se en side jeg også har her http://www.assens...page_id=30

måske du syntes om det
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

supfatal
ja det er filmalbum og det er lavet på samme måde som du linker til men det virker ikke på min side som jeg forklarede længer oppe

assensvej
Hos mig er TinyMCE ikke slået til er den det ved dig ?

evt kan du prøve at sende mig en pm med link til din side og et brugernavn + password + admin password hvis du har lyst så skal jeg prøve at kigge

Ekspert.

supfatal
ja tinymce er slået til det bruger jeg meget og synes det er nemmere at få til at virke.
Jeg smider dig en pm med det samme.
Lige et andet spørgsmål jeg synes at have set et program herinde til at lave temaer med kunne du smide link til det for jeg kan ikke finde den tråd nu.

assensvej
Lige et andet spørgsmål jeg synes at have set et program herinde til at lave temaer med kunne du smide link til det for jeg kan ikke finde den tråd nu.

humm det mener jeg nu ikke at jeg har Smile men kigger lige siden igemmen Smile

Ekspert.

supfatal
mener faktisk det var tutsi der havde skrevet det

assensvej
hihi ja det er en stor side så jeg kan ikke lige huske det Smile

jeg har prøvet at lægge mine film ind og de virker på din side http://www.epzylo...?page_id=2

hvis det er kan du bare skifte koderne ud med dine egen film og tekst inde i brugeroprette er det (test film)

Ekspert.

supfatal
Ja det har jeg forsøgt at ligge en film ind under alle dem du havde lagt ind og så slettede den alle filmene da jeg gemte dem

assensvej
hihi ja humm de er fra you tube ikk Smile

jeg tro det er de koder du køre med

Ekspert.

supfatal
Hvad for nogle koder er det???
Og ja det er youtube film og ligger dem i flash playeren

Tutsi
Jeg kender ikke noget program der kan lave themaer i php fusion. Der findes et til Joomla, er det ikke det du forveksler?

Jeg forstår ikke helt fra dit problem med youtube filerne er? Jeg har selv lige lavet en side, hvor der er sat youtube ind med mediaplayer ikonet i tinymce. Og det virker fint.

Hilsen Ellen

"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"

assensvej
Du få lige min kode som du kan lægge ind i en bruger opretteside

Download kildekode  Kode
<center>Tekst her </center><br /><br /><br />

<center><span class='small'>Tekst her</span></center>

<center><h3>Tekst her<h3/></center>
<center>Youtube kode her</center>

<br /><br />

<center><h3>Tekst her.<h3/></center>

<br /><br />

<center><h3>Tekst her .<h3/></center>

<br /><br />

<center><h3>Tekst her .<h3/></center>
<center>Youtube kode her </center>

inde på youtube skal du trykke på (indlejring) og her kommer der en kode som du skal sætte ind

Download kildekode  Kode
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6Eu3cJ2G44w?fs=1&amp;hl=da_DK"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6Eu3cJ2G44w?fs=1&amp;hl=da_DK" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Ekspert.

supfatal
det der kode værk er jeg ikke så god til at bruge at, men jeg må jo finde ud af hvad jeg så gør for det andet kan jeg ikke få til at virke.

Tutsi
Hvis du i brugeroprettede sider i tinymce bruger den lille filmstrimmel til at ligge mediafiler ind, burde det virker.
Du sætter et LINK fra YouTube som dette eksempel http://www.youtube.com/v/0hncld2aQEU&feature ind i url adressen i den boks der kommer op når du klikker på filmstrimlen. Typen skal være Media Player. Så prøv og klik Opdater, så skulle filmen være der. Når du så går ud og klikker på linket der kommer frem når du gemme, skal den meget gerne være der.

Jeg har lagt det ind her - http://www.trio-f...?page_id=2 - og det virker fint.

Hilsen Ellen

"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
brugeroprettet side m/liste Kravlegården på Assensvej 26 07-04-2013 00:58
Log ind på min side. Kravlegården på Assensvej 8 01-11-2012 19:36
hjælp til min side Generel debat - PHP-Fusion v7 3 08-04-2012 00:27
søger vip til min side Infusioner v7 5 06-04-2012 17:03
film i debat Generel debat - PHP-Fusion /7.02 1 28-02-2012 17:32