Underlig indhold
|
bandit |
Lagt på d. 15-08-2011 18:50
|
Lidt øvet
Antal indlæg: 17
|
Hej,
Ved ikke om det er rigtigt forum, men nu prøver jeg.
Er ved at opbygge en ny side, som er meget langsom ved første load, hvis jeg ikke har været inde og arbejde på den nogle timer. Har jeg først fået den loaded (20-60 sekunder). Det kan selvfølgelig være så meget (hos udbyder feks.) men da jeg kikkede i koden med "Vis kode" for siden faldt jeg over noget, jeg i hvert fald ikke har set på andre sider bygget op på samme måde men på tidligere versioner af php-fusion.
Siger det jer noget og er det i givet fald noget jeg skal bekymrer mig om?
Her er hvad jeg ser:
</td><td class='main-bg' valign='top'><noscript><div class='noscript-message admin-message'>Jamen dog! Hvor finder vi det stærke <strong>JavaScript</strong>?<br />Din browser understøtter ikke
JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå <strong>JavaScript til</strong> i din browser for at se denne side
ordentligt,<br /> eller <strong>opgrader</strong> til en browser, der understøtter JavaScript; <a href='http://firefox.com' rel='nofollow'
title='Mozilla Firefox'>Firefox</a>, <a href='http://apple.com/safari/' rel='nofollow' title='Safari'>Safari</a>,
<a href='http://opera.com' rel='nofollow' title='Opera Web Browser'>Opera</a>, <a href='http://www.google.com/chrome'
rel='nofollow' title='Google Chrome'>Chrome</a> eller en version af <a href='http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/'
rel='nofollow' title='Internet Explorer'>Internet Explorer</a> nyere end version 6.</div>
</noscript>
<!--error_handler-->
Får det samme både hjemme-PC og på arbejde med Internet Explorer V. 8
Siden er www.jk1990.dk
Pft |
|
|
|
|
|
|
Skrevet d. 22-11-2024 18:52
|
Reklame Agent
Antal indlæg: n^x
|
|
IP: localhost |
|
|
assensvej |
Lagt på d. 15-08-2011 20:09
|
Superadministrator
Antal indlæg: 1735
|
Nej det skal være der jeg har det også
men hvilken hotel ligger siden på og har du optrimmet din database ?
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
|
|
|
|
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 16-08-2011 00:26
|
Superadministrator
Antal indlæg: 2409
|
Jeg har lige været inde på siden, og den virker ikke spor langsom. Du linker i menuen til pdf filer, og de vil være lidt langsommere om at åbne. De er jo ret tunge.
"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
|
|
|
|
|
|
bandit |
Lagt på d. 16-08-2011 07:02
|
Lidt øvet
|
Hej,
OK - så ser jeg bort fra det.
Udbyderen er one.com og jeg har ikke optimaliseret noget. Siden er installeret af en af "eksperterne" man kan købe på www.php-fusion.dk
Tutsi: Siden loader hurtigt nok, hvis den har været brugt fornyelig, når man kalder den op og jeg var inde på den i går aftes. Her lige nu - meget tidlig morgen - tog det godt 30 sekunder første gang. Hvis jeg kunne lokke dig til at kikke ind på siden et par gange mere spredt over dagen vil jeg forvente du også rammer et tidspunkt hvor den er laaaaangsom.
Jeg har prøvet både fra hjemmet og arbejde og det var det samme, hvilket får mig til at pege på serveren/udbyderen - kunne være databasen. Men var altså noget i tvivl om det der "mystik-kode"
Godt klar over det med pdf-filer, men det er forsiden og andre sider, når man er logget ind der er virkelig langsomme.
Hvis I kender nogle optimaliseringsfif hører jeg da gerne om dem, men ellers må jeg jo nok have fat i one.com
Indtil nu - tak for svarerne!! |
|
|
|
|
|
assensvej |
Lagt på d. 16-08-2011 08:31
|
Superadministrator
|
Jeg har engang lavet en lille artikler http://www.assens...ticle_id=9 om hvordan man optrimmer sin database prøv at kigge på den
hvilken ver. 7 køre du
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
|
|
|
|
|
|
bandit |
Lagt på d. 16-08-2011 11:56
|
Lidt øvet
|
Hej,
Tak for henvisningen - den vil jeg kikke på!
Det er 7.02.03
Som eksempel i øvrigt: Var inde på siden for en time siden og her tog det vel et ½ minut at komme på. Lige nu er den så OK, men hvis ikke andre er inde og se siden er den garantert gal igen i aften.. |
|
|
|
|
|
assensvej |
Lagt på d. 16-08-2011 15:10
|
Superadministrator
|
der også denne her infusion (mysql_optimilization_tool) som jeg vedhæfter
den skal du bare lægge ind i infusion mappen på din server og godkende den i din Administration
i den kan du optrimme siden database
assensvej tilknyttede følgende billede:fil:
Ekspert.
|
|
|
|
|
|
bandit |
Lagt på d. 16-08-2011 23:12
|
Lidt øvet
|
Hej,
Nu har jeg prøvet at optimalisere efter beskrivelse i første omgang. Da det som forventet tog lang tid at loaded her i aften før optimalisering.
Om det så virker ved jeg først i morgen når jeg prøver igen, for lige nu kører den som sædvanligt fint efter første load.
Takker for svarene so far.. |
|
|
|
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 17-08-2011 19:58
|
Superadministrator
|
Jeg kende et par stykker der bruger one.com, og der er samme problem. Det eneste jeg kan anbefale dig er, at skifte til Surftown eller Gigahost.
"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
|
|
|
|
|
|
bandit |
Lagt på d. 18-08-2011 10:34
|
Lidt øvet
|
He Tutsi,
Ja, det kan godt blive enden på det. Har kontaktet one.com support og de siger de er bekendt med problemer for tiden og der arbejdes på en løsning.
Jeg har et par andre sider, som der har været bøvl med tidligere, men som kører perfekt nu, så jeg ser lige tiden an inden jeg skifter - det vil også være en ny øvelse for mig at skifte udbyder, og som sagt kender jeg jo one.com og deres console fra andre sider.
Vi må nok sige at den er "løst" herfra - da jeg fik svar på min bekymring over "underligt indhold". Nu er den vist i andres hænder..
Mange tak for tiden!! |
|
|
|
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 18-08-2011 12:24
|
Superadministrator
|