Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2801
php-fusion-7-01-02 2791
junglebook 2776
Disney2 2762
Disney1 2680
mickey-pluto. 2672
danish_locales_v7_1 2393
Opgraderingspakke v... 2366
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images

statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i November
07.11 esig (61)
08.11 coldice (29)
14.11 Scorpion4Life (47)
15.11 DJ Tidzse (30)
17.11 ekate7 (49)
19.11 Kimse (64)
20.11 Brusher (49)
20.11 FogWelt (49)
24.11 SiteMaster (53)
26.11 kiko2611 (59)
26.11 kiko26 (59)
28.11 Micke Tyson (56)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"Jag vill bara säga att (Assensvej) är jätte bra hemsida för nybörjare som kan få hjälp här,sen hemsidan är jätte fin med massa saker inne.....

God Jobb.......Admin ."

tedo
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Underlig indhold
bandit
Hej,

Ved ikke om det er rigtigt forum, men nu prøver jeg.

Er ved at opbygge en ny side, som er meget langsom ved første load, hvis jeg ikke har været inde og arbejde på den nogle timer. Har jeg først fået den loaded (20-60 sekunder). Det kan selvfølgelig være så meget (hos udbyder feks.) men da jeg kikkede i koden med "Vis kode" for siden faldt jeg over noget, jeg i hvert fald ikke har set på andre sider bygget op på samme måde men på tidligere versioner af php-fusion.

Siger det jer noget og er det i givet fald noget jeg skal bekymrer mig om?

Her er hvad jeg ser:

</td><td class='main-bg' valign='top'><noscript><div class='noscript-message admin-message'>Jamen dog! Hvor finder vi det stærke <strong>JavaScript</strong>?<br />Din browser understøtter ikke
JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå <strong>JavaScript til</strong> i din browser for at se denne side
ordentligt,<br /> eller <strong>opgrader</strong> til en browser, der understøtter JavaScript; <a href='http://firefox.com' rel='nofollow'
title='Mozilla Firefox'>Firefox</a>, <a href='http://apple.com/safari/' rel='nofollow' title='Safari'>Safari</a>,
<a href='http://opera.com' rel='nofollow' title='Opera Web Browser'>Opera</a>, <a href='http://www.google.com/chrome'
rel='nofollow' title='Google Chrome'>Chrome</a> eller en version af <a href='http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/'
rel='nofollow' title='Internet Explorer'>Internet Explorer</a> nyere end version 6.</div>
</noscript>
<!--error_handler-->

Får det samme både hjemme-PC og på arbejde med Internet Explorer V. 8

Siden er www.jk1990.dk

Pft

Skrevet d. 22-11-2024 18:52
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x

IP: localhost  
assensvej
Nej det skal være der jeg har det også Smile

men hvilken hotel ligger siden på og har du optrimmet din database ?
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png

Tutsi
Jeg har lige været inde på siden, og den virker ikke spor langsom. Du linker i menuen til pdf filer, og de vil være lidt langsommere om at åbne. De er jo ret tunge.

Hilsen Ellen

"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"

bandit
Hej,

OK - så ser jeg bort fra det.

Udbyderen er one.com og jeg har ikke optimaliseret noget. Siden er installeret af en af "eksperterne" man kan købe på www.php-fusion.dk

Tutsi: Siden loader hurtigt nok, hvis den har været brugt fornyelig, når man kalder den op og jeg var inde på den i går aftes. Her lige nu - meget tidlig morgen - tog det godt 30 sekunder første gang. Hvis jeg kunne lokke dig til at kikke ind på siden et par gange mere spredt over dagen vil jeg forvente du også rammer et tidspunkt hvor den er laaaaangsom.

Jeg har prøvet både fra hjemmet og arbejde og det var det samme, hvilket får mig til at pege på serveren/udbyderen - kunne være databasen. Men var altså noget i tvivl om det der "mystik-kode"

Godt klar over det med pdf-filer, men det er forsiden og andre sider, når man er logget ind der er virkelig langsomme.

Hvis I kender nogle optimaliseringsfif hører jeg da gerne om dem, men ellers må jeg jo nok have fat i one.com

Indtil nu - tak for svarerne!!

assensvej
Jeg har engang lavet en lille artikler http://www.assens...ticle_id=9 om hvordan man optrimmer sin database prøv at kigge på den

hvilken ver. 7 køre du
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

bandit
Hej,

Tak for henvisningen - den vil jeg kikke på!

Det er 7.02.03

Som eksempel i øvrigt: Var inde på siden for en time siden og her tog det vel et ½ minut at komme på. Lige nu er den så OK, men hvis ikke andre er inde og se siden er den garantert gal igen i aften..Frown

assensvej
der også denne her infusion (mysql_optimilization_tool) som jeg vedhæfter

den skal du bare lægge ind i infusion mappen på din server og godkende den i din Administration

i den kan du optrimme siden database Smile
assensvej tilknyttede følgende billede:fil:
mysql_optimilization_tool.rar [3.98kB / 901 Downloads]

Ekspert.

bandit
Hej,

Nu har jeg prøvet at optimalisere efter beskrivelse i første omgang. Da det som forventet tog lang tid at loaded her i aften før optimalisering.

Om det så virker ved jeg først i morgen når jeg prøver igen, for lige nu kører den som sædvanligt fint efter første load.

Takker for svarene so far..

Tutsi
Jeg kende et par stykker der bruger one.com, og der er samme problem. Det eneste jeg kan anbefale dig er, at skifte til Surftown eller Gigahost.

Hilsen Ellen

bandit
He Tutsi,

Ja, det kan godt blive enden på det. Har kontaktet one.com support og de siger de er bekendt med problemer for tiden og der arbejdes på en løsning.

Jeg har et par andre sider, som der har været bøvl med tidligere, men som kører perfekt nu, så jeg ser lige tiden an inden jeg skifter - det vil også være en ny øvelse for mig at skifte udbyder, og som sagt kender jeg jo one.com og deres console fra andre sider.

Vi må nok sige at den er "løst" herfra - da jeg fik svar på min bekymring over "underligt indhold". Nu er den vist i andres hænder..

Mange tak for tiden!!

Tutsi
Mangler du hjælp til at skifte udbyder, siger du bare til. Det er nu ret enkelt Smile

Hilsen Ellen

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Element til at skrive indhold fra en anden side. Tips og tricks,elementer mm /7.01 4 10-06-2011 14:39