Denne video er skjult. Kun folk med linket kan se den
jeg har sådan en video her på siden og har lagt den ud i et par debat forums men det er kun mig der må give linket ud.
har så opdaget at jeg finder den i et andet forum hvor jeg ved at jeg ikke har lagt den
kan jeg krave at personen sletter linket til min video ?
på youtube stå der det her
Hvad er en skjult video?
En skjult video er ikke det samme som en privat video. Skjult betyder, at kun de personer, der kender linket til videoen, kan se den (f.eks. venner eller familiemedlemmer, som du sender linket til). En skjult video vil ikke blive vist på nogen af YouTubes offentlige områder (f.eks. søgeresultater, din kanal eller siden til gennemgang). En skjult video er forskellig fra en privat video på disse måder:
Du behøver ikke at have en YouTube-konto for at se videoen (du kan se en skjult video, hvis nogen sender dig linket til videoen)
Den kan deles med mere end 25 personer
Selvom din video ikke vises i nogen af YouTubes offentlige områder, kan der stadig vises link til videoen andre steder på nettet, hvis nogen, der kender videoens webadresse, deler den. Det er derfor op til dig at opretholde fortroligheden for din video og den skjulte webadresse. Du kan altid begrænse videoen yderligere ved at gå tilbage til din konto og markere videoen som Privat.
Hvem kan få adgang til min skjulte video?
Til at begynde med er det kun de personer, du deler webadressen til din skjulte video med, der kan se videoen. Men hvis en af dine kontaktpersoner derefter deler webadressen til den skjulte video med deres venner på en blog/et offentligt websted, så bliver videoen også tilgængelig for disse personer (og deres venner). Det er derfor vigtigt at kommunikere til dine kontaktpersoner, at du ønsker at opretholde begrænset adgang til din skjulte video, og at du kun deler videoen med personer, som du har tillid til.
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
|