Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2801
php-fusion-7-01-02 2791
junglebook 2776
Disney2 2762
Disney1 2680
mickey-pluto. 2672
danish_locales_v7_1 2393
Opgraderingspakke v... 2366
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images

statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i November
07.11 esig (61)
08.11 coldice (29)
14.11 Scorpion4Life (47)
15.11 DJ Tidzse (30)
17.11 ekate7 (49)
19.11 Kimse (64)
20.11 Brusher (49)
20.11 FogWelt (49)
24.11 SiteMaster (53)
26.11 kiko2611 (59)
26.11 kiko26 (59)
28.11 Micke Tyson (56)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"Jag vill bara säga att (Assensvej) är jätte bra hemsida för nybörjare som kan få hjälp här,sen hemsidan är jätte fin med massa saker inne.....

God Jobb.......Admin ."

tedo
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Billede på forsiden
Bruun
Hvordan får jeg sat endnu et billede ind på min forside, det skal være nede under det andet billede.

Er du sød at skæredet ud i pap for mig, så jeg også kan finde ud af det .Grin

Bruun

Skrevet d. 22-11-2024 19:43
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x

IP: localhost  
assensvej
Ja nu er det lidt svært for mig at skære det ud i pap her Smile

men jeg tro at det billede du har på din forside er fra en Artikler på din side hvis jeg var dig skulle du sætte det ind der hvor der stå

Velkommen til gouldsamadiners- interesseklub. Siden er stadig under udarbejdelse,

også flytte den her tekst op også

Interesseklubben har til formål at udbrede kendskabet til, hvordan man bevare, holder, passer og yngler med vores fugle. Give gode råd til indretning af bure og volierer, foder sygdomme, holde fordrag samt arangere div. ture til både ind og udland til andre fuglemennesker/ udstillinger. så bagefter kan vi lægge et billede ind
Redigeret af assensvej d. 23-02-2009 21:30
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png

Bruun
Det lyder som en god idé, men jeg har glemt hvordan jeg skal gøre.

Billedet på forsiden er et billede fra mit album, så det og ander billeder kan sagtens findes frem igen.

Bruun

assensvej
ok du kopir den tekst og går ind i Administration-System-her finder du Hovedindstillinger og finder Introduktion til siden: her sætter du din ekst ind og trykker på gem som
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Bruun
Hej

Nu har jeg gjort som du skrev, men nu står teksten 2 steder, jeg ved ikke lige hvordan det er sat op, da det er Eddy der har hjulpet mig igang, og desværre ikke selv har haft mulighed for at se hvordan det er lavet.

Bruun

assensvej
Ja det kunne jeg godt se jeg mener jo det er at man ikke har forstand på at sætte en phpside op når man laver det på den måde man skulle nok lige lære det først inde man selv begyndte at sætte sider op for folk.

men jeg har rette lidt til på din side nu, så kan vi snakkes ved i morgen Wink
Redigeret af assensvej d. 24-02-2009 00:32

Ekspert.

Bruun
Det ser sørma godt ud, det du der har lavet på forsiden.

Lige et spørgsmål.
Kan man sætter fuglemarkedet/fuglebørs/udstillinger ind i stedet for den blok hvor der står nyhedder lige under reklamebannerne ?

PS. Hvordan sætter jeg et billede ind på forsiden??

Bruun()

assensvej
Ja det kan du godt med hensyn til fuglemarket og så vider

men skal vi ikke lige holde os til et spørsmål pr.debat Smile

hvis du skal have et billede mere ind går du ind det samme ste som sidst her vil du også finde den kode jeg bruget til dit bille dette kopire du bare og sætter det ind igen også har du to ens billeder på forside men det skifter du bare ud med det billede du skal have ind
Redigeret af assensvej d. 24-02-2009 20:51

Ekspert.

Bruun
Ups????

Jeg kan ikke lige huske hvor du har sat billede ind, mener at det var på min prøveside...... Kan du klippe klister for mig og skære det ud i pap, så min hukommelse kan finde det i mit register, det er jo blevet lagt på lager, og skal hentes frem igen.Shock

Bruun

assensvej
hihi hvis du kigger i indlæg 4 så finder du vejen ind til der hvor det ligger på din hoveside Smile

Ekspert.

Bruun
Hejsa . så ER den løst.()

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
2-i-et element i stedet for news.php på forsiden Kravlegården på Assensvej 8 28-05-2012 10:47
Billede eller screenshot i links ?? Kravlegården på Assensvej 15 16-01-2012 16:36
Foto / Billede fremvisning Tips og tricks,elementer mm /7.01 9 11-12-2011 01:26
Større billede i profil Kravlegården på Assensvej 3 05-12-2010 18:00
lave fouem om på forsiden Infusioner /7.01 3 08-11-2010 20:19