Heste Tema
|
Adidasfyr |
Lagt på d. 02-06-2009 23:30
|
Lidt øvet
Antal indlæg: 23
|
Hey derude i cyberspace
Er der mon nogle der kan lave et Heste tema til mig ? Så ville jeg bare blive super glad.. Gerne 3 forskellige så jeg har lidt og vælge imellem
Jeg bruger V7 og min side er:
www.hestehygge.dk |
|
|
|
|
|
|
Skrevet d. 22-11-2024 20:02
|
Reklame Agent
Antal indlæg: n^x
|
|
IP: localhost |
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 02-06-2009 23:33
|
Superadministrator
Antal indlæg: 2409
|
Er der ikke et hestetheme her i galleriet? Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke lige har mest med tid, den næste uges tid. Men måske assensvej har en han kan ryste ud af ærmet
"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
|
|
|
|
|
|
assensvej |
Lagt på d. 03-06-2009 06:38
|
Superadministrator
Antal indlæg: 1735
|
Jo der er et her i galleriet http://www.assens...hoto_id=45
men tid ja måske i løbet af weekenden kunne jeg kigge på et mere
men hvis du har en ide om hvordan det skal se ud er du velkommen til at skrive det også
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
|
|
|
|
|
|
Allan |
Lagt på d. 03-06-2009 12:29
|
Meget øvet
Antal indlæg: 208
|
ikke for og komme med et surt upstød en du har spurt efter heste tema til din side i meget langtid jeg har selv haft lave 3 stk til dig
|
|
|
|
|
|
Adidasfyr |
Lagt på d. 03-06-2009 14:10
|
Lidt øvet
|
Allan skrev:
ikke for og komme med et surt upstød en du har spurt efter heste tema til din side i meget langtid jeg har selv haft lave 3 stk til dig
Jah det ved jeg og har skam også brugt dem et stykke tid. Men nu ligger landet sådan er de mennesker som bruger min siden er typisk lidt ældre mennesker og de har svært ved og læse teksterne i de temaer.. Jeg sætter stor pris på den hjælp jeg har fået
Kunne bare godt tænke mig noget nyt og mere iøjenfaldende :-)
Gerne noget med lidt spænde ting.. f.eks små hestesko ud for menuerne osv.. Og så mangler jeg et flot topbanner der kan fylde det hele oppe i toppen således det ikk bare er sådan et som vi har nu.. Men er åben for alle idér og er selv en dør til og lave sådan noget derfor jeg spørger i dette forum
Ville bare sætte stor pris på hvis nogen havde tid,lyst og lejlighed til og kigge på det Og ALLAN jeg er virkelig glad for det du har hjulpet mig med det skal du vide.. Jeg kan også fanges på messenger hvis det er
Håber der er nogen der vil se på det |
|
|
|
|
|
assensvej |
Lagt på d. 03-06-2009 17:09
|
Superadministrator
Antal indlæg: 1735
|
@Adidasfyr har du læst mit indlæg nr 3#
ønsker om hvordan det skal se ud
Farve til baggrund osv.
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
|
|
|
|
|
|
Adidasfyr |
Lagt på d. 03-06-2009 17:37
|
Lidt øvet
|
assensvej skrev:
@Adidasfyr har du læst mit indlæg nr 3#
ønsker om hvordan det skal se ud
Farve til baggrund osv.
Jah sorry hehe.. Men som jeg skrev i det andet indlæg så er jeg åber overfor forslag
Kunne bare godt tænke mig noget nyt og mere iøjenfaldende :-)
Gerne noget med lidt spænde ting.. f.eks små hestesko ud for menuerne osv.. Og så mangler jeg et flot topbanner der kan fylde det hele oppe i toppen således det ikk bare er sådan et som vi har nu.. Har ikke nogle præcise ønsker til farver mm. Måske lidt træ agtigt/Western stil men absolut ikke et must :-)
Men gerne de der små sjove ting såsom hestesko og hvad man nu ellers kan finde på til en hesteside
|
|
|
|
|