clanmember_panel
|
Swupper |
Lagt på d. 04-02-2010 18:57
|
Begynder
Antal indlæg: 2
|
Hej jeg vil høre om der nogen der ved hvornår clanmember_panel kommer ud til v7???? er der nogen der er igang eller??
mvh Swupper |
|
|
|
|
|
|
Skrevet d. 22-11-2024 19:42
|
Reklame Agent
Antal indlæg: n^x
|
|
IP: localhost |
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 04-02-2010 23:21
|
Superadministrator
Antal indlæg: 2409
|
Den kender jeg desværre ikke, så kan ikke svare dig på det. Men muligt assensvej kan, så lader den stå
"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
|
|
|
|
|
|
assensvej |
Lagt på d. 04-02-2010 23:58
|
Superadministrator
Antal indlæg: 1735
|
Kender kun den der arbejdes på phpfusion-tips og det ser ikke ud til at den kommer ud
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
|
|
|
|
|
|
assensvej |
Lagt på d. 05-02-2010 22:06
|
Superadministrator
|
Nu har jeg ikke en meter forstand på den her clanmember panel som var til ver 6 ikk
jeg har også læst mig til at zwar skulle kunne det samme og lidt mere til. om det er rigtig kan jeg ikke sige
men jeg syntes da du skulle prøve den her som jeg vedhæfter og så få du lige den den tekst der stå på deres side som er på engelsk
Features:
Clanmember Management:
- let site-members or non-member apply for the clan-membership with the join-us form
- add members to your clan, kick them and set the members groups through the clanmembers adminpanel
- create squads, add squadlogos and a squad-banner and set which games the squad is playing
- let members join the squads via password or add them via the admin-panel and if you want, give them squadleader- or warorg-rights
- get a google-key to use the member-map. Each site-member can choose a position where he want to place his home-marker
- build a members-list out of user-groups and squads you created before.
War-management
- add and manage wars and set squads, maps, gametypes, matchtypes opponents and server
- add, edit and delete: servers, opponents, matchtypes, gametypes, games and maps
- finish the wars and save scores for each played map
- display the war-overview and details in different pages and panels
Zwar filen her [url]http://www.assensvej.dk/casper/zwar200r.rar[/url]
Redigeret af assensvej d. 05-02-2010 22:07
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.
Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt
|
|
|
|
|
|
Swupper |
Lagt på d. 16-02-2010 17:53
|
Begynder
Antal indlæg: 2
|
Tak for det... prøver den lige men kunne bare godt tænke mig at få clanmember_panel til v7 men på phpfusion-tips går det bare så langsomt.. smokeman har haft den længe jeg værd sætter hans/jers arbjede men trode da bare at det ikke tog så lang tid |
|
|
|
|
|
assensvej |
Lagt på d. 17-02-2010 16:33
|
Superadministrator
|
men på phpfusion-tips går det bare så langsomt.. smokeman har haft den længe
Ja jeg hved nu heller ikke hvorfor det skal tage alt den tid
Ekspert.
|
|
|
|
|
|
Tutsi |
Lagt på d. 17-02-2010 17:50
|
Superadministrator
Antal indlæg: 2409
|
Jeg tror det er fordi han har ønsket at trække sig tilbage, og kun lave små-ting, og det må man respektere
"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
|
|
|
|
|