Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2616
junglebook 2602
Disney2 2563
php-fusion-7-01-02 2531
Disney1 2479
mickey-pluto. 2465
Opgraderingspakke v... 2195
danish_locales_v7_1 2181
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i Maj
10.05 RasmusVesterager (45)
12.05 KenTz0r (34)
14.05 J_K_NIELSEN (51)
28.05 chrissymor (48)
28.05 Arnec (79)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"SAssensvej...

Så køre det for dig

Har fået meget og god support her."

EvP
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Update !! Fejl på hjemmeside
ManHunterZ
Starter lige denne tråd - da den anden er ved at blive lidt stor !!

Har kontaktet servage i dag med flg spørgsmål:

Hej Helge eller hvem der lige er der i dag !

Jeg har lige en lille forespørgsels.
Er der forskellige slags konti hos Jer ?
Det jeg mener - jeg har ca. 750 gb på min - og nu er jeg
blevet bedt om at hjælpe én med at sætte en side op - som
også har konto hos Jer.
Men når jeg kigger på hendes konto - så har hun KUN 1 Gb til rådighed - er det en fejl - eller har I mindre donæner end den jeg selv har.

Kontoen det drejer sig om er: hundogejer.dk

Hun har vist nok lige fået flyttet sit domæne over til Jer fra One.com mener jeg det var - så kan det have noget med det at gøre ?

Én anden ting som undre mig - det er når jeg går ind under Domæner i kontrolpanelet og derefter trykker på info - så får jeg denne meddelse:

"Med denne option kan du flytte domænet helt over til Servage. Efter transferen vil du ikke længere betale domæneafgifter til din nuværende registrar, men til os. Vores pris for domænet ligger ved DKK 236.81 / år, inkluderet transfer-gebyr. "

Hvad betyder det ?
Er den ikke flyttet helt over til Jer endnu ?
Eller er der noget andet der mangler ?

Desuden er siden UTROLIG lang tid om at loade !!

Har haft smidt hele hendes side op på en af mine her i påsken - og der har ikke været nogen problemer med at den loader - men det er der når den køre fra hendes egen.
Har prøvet at skifte MySql-Server men det har heller ikke hjuplet

Håber at I kan hjælpe.

Venligst

Claus


Og så har jeg lige fået svar derfra med flg. ordlyd:

Hej Claus,

Mange tak for din ticket.

Vi tilbyder kun én pakke her hos Servage, og faktisk så har din veninde mere plads på hendes konto end dig! Hun har 918000 MB til rådighed.
Det svarer til næsten 896 GB.

Grunden til, at hun har lidt mere plads, er fordi hun dengang hun bestilte sin konto hos os, angav en tilsvarende kupon kode.

Hendes domæne \"hundogejer.dk\" er ikke registreret over os nej.
Det er kun dets navneservere, der viser på vores servere. Hvis det ønskes, vil vi selvfølgeligt gerne flytte domænet helt over til os.

Angående hastigheden:
I de fleste tilfælde er det MySQL serveren, der er ansvarlig for en lang load-tid. Hvis du lige siger os, hvad stien til siden er og hvilken MySQL server du bruger, vil vi gerne undersøge sagen lidt nærmere! Smile

Hvis du ellers har andre spørgsmål, skal du endelig bare opdatere denne ticket.

Med venlig hilsen
Manuel, Support
Servage Hosting



Ja ja - jeg kan også lave fejl Grin - men det er fordi det er skrevet på en anden måde end på mine egne servere.
Så Karoline har altså mere plads end jeg har på mine server grrrr

Nå men det må jeg leve med Grin

Har lige sendt et svar mere til dem ang. hvilken MySql der bliver brugt - det kan være at de kan flytte den over på en anden - det kunne jeg ikke selv få lov til i lørdags
Så lad os se hvad der sker videre i sagen -

Skal nok holde Jer underrettet.

ManHunterZ - Claus
Arbejde er vanedannende - Det skulle være på Recept.
 
Skrevet d. 04-05-2024 14:51
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
kalun107
Hej Claus Smile

Wow så har jeg godt nok meget plads Wink

Men forstår ikke at jeg ikke er flyttet helt over, da jeg har betalt for det hele, af to gange, så der må være en fejl.
Har kvitteringerne på min mail, så kan se der er betalt.

Så alt skal bare flyttes over til dem, for har opsagt alt hos one.com Smile

Men er spændt på hvad der sker med Mysql, der har jeg slet ikke været inde, da det er noget jeg endnu ikke har forstand på Frown

Men sætter stor pris på din hjælp, nu hvor jeg selv har ti tommelfinger til sådan noget Wink


Kh

Karoline
Redigeret af kalun107 d. 06-04-2010 16:57
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Jeg ser nu ikke nogen grund til at flytte selve registreringen af domænet over, det koster jo bare.

Og når vi andre ikke oplever problemer med siden, kan det jo netop skyldes den virus hun har haft på sin computer. Jeg vil foreslå, at vi lige ser tiden an,. Men selvfølgelig kan det ikke skade at de flytter til en anden server.
Redigeret af Tutsi d. 06-04-2010 17:36
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
Tutsi
Hvordan går det med den her side?
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
ManHunterZ
Hej

Lige en update vedr emnet:

Så har jeg skrevet flg. til dem d.7-4
Hej Helge,

Nu var det så ikke mine Domæner det drejede sig om -
Det ville du også have kunne se hvis du havde læst lidt længere nede.
Det drejer sig om domænet hundogejer.dk - som jeg er begyndt at administrere.
Og ja, jeg har optimeret databasen indtil flere gange på hundogejer.dk - uden resultat - Jeg har endda prøvet at ville flytte databasen til en anden server i lørdags - men det kunne jeg ikke få lov til.
SOm jeg også skrev til Manuel i går - så er hundogejer.dk også utrolig langsom om at loade via ftp - i forhold til mine egne domæner - Når man logger ind via ftp - så står den og venter 10 - 30 sek inden man kommer ind - og det oplever jeg heller ikke med mine egne domæner.

Har lige testet hundogejer.dk nu - der var load tiden på siden 24 sek !!!!!

Og i forhold til mine egne der ligger under 5 sek - så er DER altså et eller andet galt med det domæne !!!

Venligst

Claus


Og fik så et svar i går som ser sådan her ud:
Hej Claus,

Have du ikke muligheden at oprette en ticket via den konto med domænet "hundogejer.dk". Det er meget svær at tjekke dette fornufitgt hvis du oprette dine billeter via en anden konto.

For at overføre domænet hundogejer.dk have vi brug for den DK-Servage pine kode. Angående hastigheden. Jeg formoder at der er noget galt med serverne. Jeg anbefaler at flytte domænet til en anden server. Dog, bemærk venligst at i dette tilfælde bliver den hjemme sti rettet. Skal vi starte overføringen?

Med venlig hilsen
Helge, Support
Servage Hosting



Som I kan se - så fik jeg ikke rigtigt noget svar på det jeg havde spurgt om,
grunden er som I kan se at jeg havde oprettet den Ticket på en af mine egne servere og ikke på hundogejer's server - det var måske ikke lige noget der passede dem.

Men jeg har igen i dag sendt spørgsmålet til dem - og de har stadig ikke svaret - det bliver nok først mandag så der kommer svar.

Men jeg har lige testet siden - og kan se at den er blevet en del hurtigere, end den har været før - så lidt er der sket,
men jeg kan stadig ikke få lov at flytte databasen over til at en anden server for at teste om det evt. ville blive bedre - men jeg kan når jeg tester siden på min egen server - se at den stadig mangler en del i load hastighed.

Men jeg tester den lige videre her i weekenden - har ikke haft så meget tid de sidste 2 dg. - der er jo desværre osse et arbejde der skal passes.

Claus
Arbejde er vanedannende - Det skulle være på Recept.
 
Tutsi
Den blev hurtigere straks efter jeg slettede en fil, der var glemt i ftp. Har jeg overset var der, men vil tro det er den der har brugt resourcerne. Jeg har på fornemmelsen, at der ingen problemer er lige nu, så er ikke sikker på der skal ske yderligere. Men afventer lige at høre fra Karoline.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Syntes hjemmeside køre meget bedre og hurtigere, har kun haft et par fejl, men de blev meldt til servage og rettet Smile

Og tror at mange de fejl kan skyldes min egen pc.

Og der skal ikke flyttes mere over til servage nu, for det køre meget bedre nu og vil ikke betale mere end jeg allerede har gjort, men tusind tusind tak for hjælpen allesammen, i er bare super gode Smile
Nybegynderen Mig
 
Web
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Fejl i vores fotoalbum Infusioner v7 2 27-08-2012 22:55
Fejl i php v. 7.02.05 Generel debat - PHP-Fusion /7.02 7 08-08-2012 20:44
fejl i brugerfelterne i v7.02.03 Generel debat - PHP-Fusion /7.02 17 07-06-2012 02:01
fejl i phpshow.php Temaer /7.02 16 03-06-2012 00:44
fejl i maincore.php Generel debat - PHP-Fusion /7.02 2 23-05-2012 09:54