Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2616
junglebook 2603
Disney2 2563
php-fusion-7-01-02 2531
Disney1 2479
mickey-pluto. 2465
Opgraderingspakke v... 2195
danish_locales_v7_1 2181
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i Maj
10.05 RasmusVesterager (45)
12.05 KenTz0r (34)
14.05 J_K_NIELSEN (51)
28.05 chrissymor (48)
28.05 Arnec (79)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"SUPER SIDE

Jeg undrer mig bare over at jeg ikke har stødt på den før...... Dumme mig."

Teamtwilight
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Fotoalbum og mapper hvordan?
CS_DK
Hvis man oprette et fotoalbum på sin side, og indsætter nogle fotos i dette. Vil der så også blive oprette en mappe til dette album på serveren i mappen images/photoalbum/ Eller vil de blot ligge i mappen photoalbum
Mig
 
Web
Skrevet d. 04-05-2024 20:56
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
Tutsi
Hos nogen bliver der oprettet mapper, ikke med navne men numre. Du kan jo kigge i din ftp og se om du har det. Jeg har som ikke tænkt videre over hvorfor eller hvorfor ikke, men ikke alle har det. Men der er da helt sikkert en grund Smile
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Hos nogen bliver der oprettet mapper, ikke med navne men numre. Du kan jo kigge i din ftp og se om du har det. Jeg har som ikke tænkt videre over hvorfor eller hvorfor ikke, men ikke alle har det. Men der er da helt sikkert en grund Smile


Jeg har så. både og Altså mapper i images/photoalbum/ og kun i mappen images/photoalbum

Men er kommet frem til a hvis jeg bruger masseupload opretter den mapper i images/photoalbum
Hvis jeg bruger standart funktionen, med blot at uploade 1 foto pr. gang, opretter den ikke en mappe, men ligger dem alle i mappen images/photoalbum

Mit problem er, at når jeg bruger Infusion eller Mod, som skal bruges til mine foto, søger de altid efter mine fotos i mappen images/photoalbum da det åbenbart må være der PHP-Fusion ligger dem som standart
 
Web
Tutsi
Ja alle billeder der hører til photoalbumet, skal ligge og bliver lagt i den mappe. Hvorfor vil du have dem ud i andre mapper?
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Hvorfor vil du have dem ud i andre mapper?

Jeg har skam ikke noget ønske om hvor den skal ligge mine fotos, men vil gerne kunne forstå, hvorfor den på min ene side, ligge alle fotos i mappen images/photoalbum

Og på, en af mine andre sider opretter den selv en mappe for hvert album i images/photoalbum/album_4 (Næste album vil så være album_5)

På den side hvor den ikke selv opretter et album, virker mine funktioner (RSS og Tilfældige fotos m.m.) ikke, da de altid vil søge efter det album som den selv skulle have oprettet
 
Web
Tutsi
Prøv og kopier de filer der har med albums at gøre, over til den anden side. Kan være den ene fil er beskadiget.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
Tutsi
Prøv og kopier de filer der har med albums at gøre, over til den anden side. Kan være den ene fil er beskadiget.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Prøv og kopier de filer der har med albums at gøre, over til den anden side. Kan være den ene fil er beskadiget.


Det ka jeg jo prøve, men er bage for at det ikke virker. Kan se at jeg kun har dette problemer på de sider der er opg. fra V6 til V7

Ved du om de filer der hænger sammen med at oprette et alnum, kun er dem som er i disse mapper: images og photoalbum
 
Web
Tutsi
du skal ikke kopiere billederne, kun filer. Der er nogle i administration, includes og også i roden. Ellers skal vi lige høre Eddy af, som også er bruger her - jeg mindes at han også havde de samme problemer. OG han fik det løst.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Ved godt at det kun var filerne, og dem du har oplyst, har jeg prøvet med. Meeeen samme problem. Så håber at Eddy måsk kan løse problemet
 
Web
Eddy
Hej CS

Du må unskylle at jeg ikke er så meget på lige fortiden, det skyldes jeg er ved at rette min nye comp. til.

Nå men du søger et spprgsmål, Tutsi har tidligere hjulpet mig med sådan et pårblem, det var udbyderen, der skulle gøre noget, jeg kan ikke lige huske hvad det var, men har du ONE.COM som udbyder skal du hendbende dig til dennes support, det er noget de skal slå til det har taget mig utroligt lang tid med dem men nu ser det ud til det lygges, det er første gang den laver et bibliotek nr 25 alle de andre likker i en stor rodevælling, og det bliver de nok ved med til Kreds 1 skifter web hotel Gigahost som jeg har eller andet

jeg håber det er det du mener, jeg har ikke læst hele tråden

PS
den husker det antal fotosalbum og no. men det kommer aldrig frem, de forbliver at ligge i fotosalbummets rod, desvære, jeg okker bare ikke at rode med det mere eller lade tutsi kæmpe med det, uden resultat når det er udbyderen som er sløv med svar.

ajeg skal bare lige have Kreds 1 til at bevilget overflytningen til Giga
Eddy tilknyttede følgende billede:billede:
screenshot001.jpg

Redigeret af Eddy d. 17-05-2010 18:01
Mvh.
Eddy
www.dansk-undulat-sport.dk/images/index/undulatsporten/duslogo.png
V7.01.05 & V7.02.03
 
CS_DK
Jeg takker Eddy. Det som du ikke lige kan huske var det mon
safe mode on/ off
Som din udbyder skulle hjælpe dig med for at få det til at virke? Hvis det er det får jeg et problem med cliche da de kun vil tilbyde safe mode on
 
Web
Tutsi
Ja og det er et problem man ofte ser desværre. Men der kan ændres lidt i filerne, så det også virker. ;)

Du kan prøve det her og se om det hjælper (HUSK backup af filerne inden!:

Find nedenstående linje:


Download kildekode  Kode
define("SAFEMODE", @ini_get("safe_mode") ? true : false);







- i flg. 5 filer:
photogallery.php
showphoto.php
administration/photoalbums.php
administration/photos.php
administration/submissions.php


- Udskift linjen med dette:


Download kildekode  Kode
define("SAFEMODE", true);



Redigeret af Tutsi d. 19-05-2010 18:54
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
ØV! tutsi. normalt kommer du jo altid med noget guld.
Men her får jeg blot denne info i det album jeg vil tilføjer mine fotos.

Warning: opendir(../photo_upload/) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/virtual/baylinerfan.dk/public_html/maincore.php on line 749

Men kan godt tilføje dem, men den opretter ikke en mappe til dem. Nå men du har jo nok en anden mulghed

Klap

Ps.
Men nu blev dette problem løst
http://www.assens...#post_5076

Fordi jeg lige vl teste de filer du havde oplyst jeg skulle rette i på den sde hvor jeg havde det ene problem. Som jeg så også havde på www.baylinerfan. Men den opretter altså heller ikke de mapper på den side.
Redigeret af CS_DK d. 20-05-2010 12:36
 
Web
Tutsi
Warning: opendir(../photo_upload/) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/virtual/baylinerfan.dk/public_html/maincore.php on line 749

Det er kun din egen skyld Smile Du havde fået slettet mappen photo_upload, så din massupload havde ingen mappe til at gemme filerne i. Er sat ind nu.
Redigeret af Tutsi d. 20-05-2010 18:05
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Det forstår jeg altså ikke???? Nå men jeg roder jo ldt rundt på den sde pt. så alt kan vel ske Mig

Nå men jeg har fortsat mit problem, med at den ikke opretter de mapper. Hvad gør VI tuts Wink
 
Web
Tutsi
Ja den var der ihvertfald ikke, og det var det fejlen sagde.

Hvad du gør ved dit problem ved jeg faktisk ikke. Jeg bruger ikke selv det album, men finder jeg en løsning skal jeg nok sige til.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Hvis du bruger et albu, hvor jeg blot kan overføre mine albums til, og fremover være uden problemer, vil jeg gerne høre mere om det? Men ellers er du velkomme tilbage, når du har nyt i sagen
Wink
 
Web
Tutsi
På den http://morrismasc...page_id=22 bruger jeg iWeb og på den anden http://skærbæk-rø...p;page=900 har jeg lavet et helt simpelt album. Begge dele lever op til de krav jeg har på disse sider.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Fejl i vores fotoalbum Infusioner v7 2 27-08-2012 22:55
Fotoalbum Generel debat - PHP-Fusion /7.02 4 30-04-2012 17:35
Opdatering hvordan? Kravlegården på Assensvej 8 20-04-2012 16:08
Fotoalbum Generel debat - PHP-Fusion v7 17 15-11-2011 19:37
Slørede billeder i fotoalbum Generel debat - PHP-Fusion /7.01 8 04-11-2011 12:54